Hej från Senator Hamburg! Strålande väder här.
Diamond-in-the-ruff Medlem 21 Mars 2025 #333 Tänkte äta dubbel second breakfast, men det blev bara ena.
G GunnR Medlem 21 Mars 2025 #334 Inbokad Dub - Arn via Lhr med Virgin idag. Den här reservloungen får duga tills det löst sig. Attachments IMG_5415.jpeg 166,3 KB · Visningar: 63
Jannes Medlem 21 Mars 2025 #336 GunnR skrev: Inbokad Dub - Arn via Lhr med Virgin idag. Den här reservloungen får duga tills det löst sig. Klicka för att utvidga... DXB antar jag? Men berätta gärna mer om hur de förlöper idag, när saker sker.
GunnR skrev: Inbokad Dub - Arn via Lhr med Virgin idag. Den här reservloungen får duga tills det löst sig. Klicka för att utvidga... DXB antar jag? Men berätta gärna mer om hur de förlöper idag, när saker sker.
Kris Medlem 21 Mars 2025 #339 Hälsningar från SAS guld på Kastrup. Fredag bjuder på P som i Pølse. Det blev inget London denna helg efter spektaklet med brand på Heathrow. Men hittade ett substitut i sista minut.
Hälsningar från SAS guld på Kastrup. Fredag bjuder på P som i Pølse. Det blev inget London denna helg efter spektaklet med brand på Heathrow. Men hittade ett substitut i sista minut.
CJR Medlem 21 Mars 2025 #340 Hej från Club Lounge på Kempinski the Boulevard, Dubai. Bara jag här. Personalen säger att det beror på Ramadan. Nästan spöklikt tyst i loungen. Last edited: 21 Mars 2025
Hej från Club Lounge på Kempinski the Boulevard, Dubai. Bara jag här. Personalen säger att det beror på Ramadan. Nästan spöklikt tyst i loungen.