Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Årets första loungebesök på SJ Lounge Göteborg Central. Snart dags att boarda SJ440 till Stockholm. Fick en extra natt i Göteborg pga gårdagens snökaos. Ser ut att bli nya kabinen idag.

IMG_9859.jpeg

Trodde jag skulle bli insläppt på SAS loungen med min Turkish Business resa men de sa att det inte gick. Någon som vet om det finns ngt på Arlanda?

Trodde jag skulle bli insläppt på SAS loungen med min Turkish Business resa men de sa att det inte gick. Någon som vet om det finns ngt på Arlanda?
Kolla dörren bredvid, Pearl Lounge (f.d. Norrsken).
På Star Alliance Lounge Finder finns för all del bara Ethiopian, TAP och Croatia Airlines upptagna som att de ger access till Pearl, men den där listan brukar inte alltid uppdateras så snabbt. (Ett tecken är att Air India, som sedan många år inte flyger till ARN, finns upptagna med en lounge som stängde ca 2019? :D ) Så kanske, kanske inte kommer man in på Pearl om man flyger TK.

LH-gruppen har tecknat ett separat avtal med SAS, och som kanske är bekant kommer SAS-resenärer fortsatt in i vissa LH-lounger. Det ger alltså inte access när man reser med andra *A-bolag.

• Gilla
Reactions: pep
VIP Club med priority pass i San Pedro Sula i Honduras. Flighten är några timmar sen. Men vad gör det när man har kanske sett den mysigaste loungen någonsin.

De verkar helt bissart nog ha en sjukt bra mat meny med både Filer mignon och cordon Bleu plus många andra mer rätter från Centralamerika som man kan beställa ifrån

PXL_20250104_192858160.jpg

Toppen