Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Club Kingston. Kingston Jamaica
20241216_144304.jpg

SWISS Senator Lounge A ZRH. Sista dagen som EBG innan det är dags att ta klivet upp till EBD imorgon. Förväntar mig ingen som helst skillnad eller något annorlunda. Upptäckte precis att jag fortfarande har ett EBS som rostar från när jag blev EBG. Tillgång till SAS Lounge vid ankomst och lite fria drycker i SAS Go är det jag ser jag framemot

Fick faktiskt en chock sist jag var i eventyrlounge i CPH. Har använt den många år nu men aldrig duschat där. Var jag tvungen till nu sist och fick en chock att jag skulle betala 50 DKK. Då jag är van till Dohas och Bkk alla lounger där allt är gratis iaf i al Safwa och platinum loungerna.
Är detta normalt i andra lounger att man betalar för att duscha? :)
Den var dessutom inte ren. Gamla schampoo osv.

Fick faktiskt en chock sist jag var i eventyrlounge i CPH. Har använt den många år nu men aldrig duschat där. Var jag tvungen till nu sist och fick en chock att jag skulle betala 50 DKK. Då jag är van till Dohas och Bkk alla lounger där allt är gratis iaf i al Safwa och platinum loungerna.
Är detta normalt i andra lounger att man betalar för att duscha? :)
Den var dessutom inte ren. Gamla schampoo osv.
Tror det är vanligt i tredjepartslounger. Gratis på alla flygbolagslounger jag använt tjänsten + tredjepartsloungen i CPT. Men hör gärna om andra erfarenheter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen