Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från en helt öde ANA lounge Haneda i väntan på NH203 till FRA och sen några hopp hem till SFT. Var inga problem att få en plats med utsikt över banan iaf, dessa maskiner lär få jobba lite med tanke på att kärran inte lyfter förrän 22.45
IMG_4744.jpeg
IMG_4743.jpeg

Varma hälsningar från Senator FRA A. På väg hem efter en weekend i staden. Jag kan absolut rekommendera Frankfurt City aom destination för den som är hobbybotaniker, eller intresserad av vuxengymnastik (mot betalning). Själv tror jag att jag väntar ett tag till nästa besök.

20241117_091340.JPG

LOT Guld lounge på WAW, väntar på LO457 till ARN
Ute med chefen som behöver några leg för att förlänga sin Senator status till feb 2026
GDN gick vi direkt vid ankomsten till gaten som vi ankom till och frågade om möjligheten att få åka med det flyg vi kom med tillbaka till WAW och inte behöva vänta till 14,50.
Agenten sa att avgången var stängd, men skulle kontakta en kollega och ringe ett samtal som föregicks på Polska, uppfattade ordet senator, agenter lade på luten och började knappa på sitt tangentbord, det underbara ljudet från skrivaren hördes och nya boardingkort överräcktes.

IMG_1846.jpeg

IMG_1849.jpeg
IMG_1850.jpeg
IMG_1007.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen