Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
CPH SAS Gold, idag bjöd baristan på en god americano till frukosten.
20241022_074110.jpg

Blev tvungen ställa in ett besök i Singapore. Får nöja mej med ett besök I Silver kris loungen BKK. Levererar som vanligt. En Singapore sling är aldrig fel. Även champagne. Matalternativen är många och goda. Folk droppade av när jag kom. En flight till Singapore skulle avgå. Men personalen var snabba att fylla på nytt. Proffsigt.
20241023_201227.jpg
20241023_201240.jpg

OT? Har netop laest denne info (oploadet nu) paa https://insideflyer.dk/forums/threads/lounge-tråden.253/page-84#post-106149 Quote:
Advarsel: I LHR er Senatorloungen lukket pga ombygning til og med januar 25. Som SAS-kunde bliver man henvist til Plaza Premium Lounge. Aldrig, som i aldrig nogen sinde, har jeg oplevet noget så ringe: Et sort, ultravarmt hul uden vinduer eller udluftning, ingen siddepladser, en gryderet af ubestemmelig oprindelse, kaffemaskine ude af drift, beskidt porcelæn, dåsemajs og en bar, hvor man kunne få no-name-drikkevarer, øvrige skulle man betale for. Jeg snuppede bare en cola og smuttede lynhurtigt ud igen. Never again!

Nogen her som ved, om det er rigtigt?

ARN T2 Pearl loungen
För ett par år sedan upplevde jag att denna lounge var något bättre än SAS loungen på T5
Efter att SAS loungen har enligt mig lyft sig betydligt, och Pearl har sjunkit betydligt.

Väntar på BA771 till LHR som är en full A319, att sedan ta mig till BCN med BA406
För ett år sedan tappade jag BA guld efter 11 års innehav, om en vecka rycker silvret.

IMG_0903.jpeg

OT? Har netop laest denne info (oploadet nu) paa https://insideflyer.dk/forums/threads/lounge-tråden.253/page-84#post-106149 Quote:
Advarsel: I LHR er Senatorloungen lukket pga ombygning til og med januar 25. Som SAS-kunde bliver man henvist til Plaza Premium Lounge. Aldrig, som i aldrig nogen sinde, har jeg oplevet noget så ringe: Et sort, ultravarmt hul uden vinduer eller udluftning, ingen siddepladser, en gryderet af ubestemmelig oprindelse, kaffemaskine ude af drift, beskidt porcelæn, dåsemajs og en bar, hvor man kunne få no-name-drikkevarer, øvrige skulle man betale for. Jeg snuppede bare en cola og smuttede lynhurtigt ud igen. Never again!

Nogen her som ved, om det er rigtigt?

Det stämmer att LH renoverar.
Plaza är klart sämre och klart mindre.
Som Diamond fick jag ett kort som gav tillgång till något bättre dryck i baren men bristen på plats och luftkonditionering gjorde mitt besök kort.

• Gilla
Reactions: pep
Även jag säger hej från Pontus! God grillad röding idag :) På väg mot Barcelona och lyckades med konststycket att söka på vädret i Barcelona i Venezuela och inte i Spanien. +31 och sol förbyttes till +20 och regn Ser fram emot en kul långhelg med massa BC-medlemmar!
c17bfac975dd7b604de258681cba12b1.jpg
bdb3740d99798cc8d2bf81f505ab0f94.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen