Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

lillemannen

Medlem
Hilsen ifrån Thai loungen BKK
Massor av folk så blir att dra vidare
 

Attachments

  • IMG_4008.jpeg
    IMG_4008.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 69

lillemannen

Medlem
Sitter och tittar ut ifrån Turkish airlines business loungen, Istanbul.
Ingen alkohol om man letar efter detta. Kanske för ramadan?
Intressant är ändå att man tröjor, skor mm från dom bästa spelarna i CL.
 

Attachments

  • IMG_4033.jpeg
    IMG_4033.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 48
  • IMG_4027.jpeg
    IMG_4027.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 47
  • IMG_4026.jpeg
    IMG_4026.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 55

011430121

Medlem
ARN SAS Guld lounge väntar på att flyga till ATH med SK1833, här på ARN snöar det lite lätt, ATH kommer att bjuda på +25 grader
Inte många besökare här i loungen och ser ut att inte bli många ombord på flyget heller runt 70-75 pax , sitter på 1D och E och F tomma.

@Golfkillen efterlyste en manual om vad man får skriva om här på BC, jag hittade ingen, jag vill absolut inte bryta mot reglerna så skriver inget om den stora apelsinjuice behållaren som finns här på ARN, men en bild säger mer än 1000 ord

IMG_0100.jpeg

IMG_0101.jpeg
 

JensE

Medlem
ARN SAS Guld lounge väntar på att flyga till ATH med SK1833, här på ARN snöar det lite lätt, ATH kommer att bjuda på +25 grader
Inte många besökare här i loungen och ser ut att inte bli många ombord på flyget heller runt 70-75 pax , sitter på 1D och E och F tomma.

@Golfkillen efterlyste en manual om vad man får skriva om här på BC, jag hittade ingen, jag vill absolut inte bryta mot reglerna så skriver inget om den stora apelsinjuice behållaren som finns här på ARN, men en bild säger mer än 1000 ord
Måste precis missat dig :( Tack för att du inte drack upp all cola zero!
Sitter i SAS Guld CPH just nu och precis upptäckt att gin och cola zero inte är helt äckligt :)
Tyvärr är flyget till Miami sent och blir kvar här en stund.
 
Toppen