Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

GOTBound

Medlem
IMG_6349.jpeg

IMG_6351.jpeg
IMG_6354.jpeg
IMG_6355.jpeg
IMG_6356.jpeg

IMG_6352.jpeg


Planerad lounge-hopping på LHR T3 blev en eftermiddag i Cathay Business loungen LHR T3 istället.
 
Last edited:

GOTATH

Medlem
Latergram från lite loungehopp på Landvetter. Först ett besök hos tillfälliga Vinga lounge (inte varje dag jag besöker en ny lounge på GOT!) följt av ett snabbt besök hos Sas lounge. Boarding var tidigare än utlovat så fick vänta med incheckningen i tråden :)
72e00a358130f7453151bc3348df9899.jpg
 

Rickard_O

Medlem
När man flyger Ryanair hem från Warszawa så får man se till att lösa riktigt sen utcheckning från hotellet :cool:

Ni vet dom där gångerna man stannar en aningen längre i loungen än man borde och får gå med raska steg?
Idag va inte en sån dag när loungen är 4mil från gaten…
Blev en Uber ut nu 1,5h innan gate closes.

Zurek och korv med potatis till middag i Hilton loungen ikväll!
IMG_3547.jpeg
 

Hafermann

Medlem
Är det någon som har koll på vilken tid Eventyr stänger 1 april? Är ju måndag som är söndag. ;) Loungefinder Alger 20, men med tanke på senare non Schengen avgångar känns det tvek.
 

Jonas F

Medlem
Halloj från O.R. Tambo Johannesburg.

Lite märkligt att Lufthansa väljer att erbjuda Aspire-loungen istället för South African Airways-loungen. Måste vara billigt.

Men vi provade båda förstås. SAA vann i alla fall. Ljus och fräsch med och inte supermycket folk.
IMG_8585.jpeg

IMG_8582.jpeg

IMG_8583.jpeg

Aspire var motsatsen. Trång, ganska mörk (syns inte riktigt på bilderna) och mycket folk.
IMG_8587.jpeg

IMG_8588.jpeg
 

trekker

Medlem
Igenom riktigt fort med terminalbyte och allt. Bad om ett glas champagne I Galleries south LHR T5 och fick frågan om jag sa 2 och när jag svarade ett fick jag frågan om jag sa två igen och när jag svarade ja fick jag 2 med ett stort leende
20240402_175307.jpg
 
Toppen