Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Övervåningen i Köpenhamn
 

Attachments

  • IMG_6178.jpeg
    IMG_6178.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 70

GOTBound

Medlem
Hej från Menzies Aviation tillfälliga lounge vid gate 24 på GOT, hörde den renoverade loungen skulle vara åter i bruk i maj.
Visa bifogad bild 151466
Är inte the Lounge nästan nyrenoverad?
Kan vi kanske hoppas på att antingen SAS eller the Lounge flyttar till den nybyggda loungen som stått tom i några år och den av de två som stannar tar hela nuvarande ytan... #önsketänk
 

Sir Lemon

Medlem
Är inte the Lounge nästan nyrenoverad?
Kan vi kanske hoppas på att antingen SAS eller the Lounge flyttar till den nybyggda loungen som stått tom i några år och den av de två som stannar tar hela nuvarande ytan... #önsketänk
Jag invigde den igår. Anledningen till den tillfälliga flytten var tydligen att de fått vattenskador på den gamla, men tanken är att de ska tbx dit igen sedan.
 

Sir Lemon

Medlem
Förmodligen sista besöket innan flytten. Lena hälsar till hela gänget. Fick en halv kram när jag sa att hon stod högt i kurs hos oss. Hon visade lite dagsfärska bilder på ombyggnationens fortskridande. Ärligt talat så kommer jag (vi får väl se) sakna Pop-Upen som jag upplevt sommmkt mer ombonad och betydligt mindre stressade medarbetare. Varenda gång jag varit har de varit mkt serviceminded och verkligen bjudit till.
 

Attachments

  • IMG_1276.jpeg
    IMG_1276.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 43
Last edited:
Toppen