Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

JacobGBG

Medlem
Ytterst sällan det är så här tomt i G28 Senator loungen på MUC. Speciellt det för två dygn sedan var cirka 300 Pers som stog i service center och köade efter hotell vouchers pga inställda flyg och väderförseningar.


PXL_20240109_134129265.jpg
 

090034208

Medlem
Första gången jag är ensam i en lounge. Aegean Lounge på SKG. Kan annars tipsa om att behöver nån en milage run med Aegean så välja då gärna SKG. Från plattan in i loungen tog 1 minut. Från SKG boardar man direkt från loungen, mycket praktiskt. Inga problem med vändande kärra, hinner äta lite och ta en jäkel
IMG_20240109_192724.jpg
 

GOTATH

Medlem
God kväll från Austran Senator lounge i Wien. Lite småklurig att hitta men relativt lugnt och med okej utbud.

Aegean hit levererade en bra upplevelse och hoppas Austrian gör samma tillbaka till Stockholm!
48b91207ce35a2da70a2db014f952d7c.jpg
2682cac34ff9abdfc3c0cfbf90be38a9.jpg


Skickat från min Pixel 7 via Tapatalk
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från ANA lounge på Madeira (FNC). Rätt spartanskt utbud, särskilt på dryckessidan, men just nu tycks jag vara enda gästen, så det är gott om plats. Jag är något förvånad över att jag kom in, för loungen är inte listad varken på TAPs webbplats eller på Star Alliance lounge finder som en kontraktslounge för TAP. Dock swishade en TAP-logga förbi på skärmen utanför (tillsammans med bl.a. LH-gruppen, BA och Iberia) och mitt boardingkort fungerade. Det är heller ingen PP-lounge. (TAPs egen lounge avvecklades i samband med Covid. ANA syftar här alltså på det portugisiska flygplatsbolaget och inte det japanska flygbolaget.)
 

Kris

Medlem
God morgon från SAS Gold ARN T5 där det för närvarande är ganska lugnt. Eftersom jag redan ätit frukost hemma och kommer få nån slags frukost ombord blir det mellis med kakor och apelsinjuice samt nån timmes jobb.

Årets första resa går "av en slump" till CPH med hemresa på fredag.
Då byter vi plats...
Välkommen till Dronningens by (några dagar till). Fortfarande lugnt och skönt i SAS Gold på Arlanda.

PXL_20240110_074138280.jpg
 
Toppen