Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från Lufthansa lounge DUS. Alldeles för tidig avgång för mig kl 06.10 med SAS

Attachments

• IMG_20240626_051522.jpg
    IMG_20240626_051522.jpg
    {memory} MB · Visningar: 117
Dream Lounge, Kigali. God atmosfaere, fabelagtig god udsigt ind over byen. God morgenmad, god barista, kaffen lavet af den lokale kaffe, der IMO er worldclass. Skal med en CRJ-9oo til JNB, hvor KQ forhaabentlig tager mig til AMS og ZRH. Ikke noget pjank, Rwandair checkede min bagage ind paa de foerste 4 ben, selvom KQ maa formodes at vaere deres vaerste konkurrent...

SAA The Lounge i JNB. Fuldstændig renoveret siden November 23. Meget imponerende catering af høj kvalitet her i Business delen med plads til 350 pax? Da SAA er nede og ligge bliver loungen ogsaa benyttet af Star Alliance og Skyteam. 1st Class delen er nu under renovering, troede ikke den kunne blive bedre, men ak? Skal med KQ til NBO og AMS

Först i SAS Guld på ARN och nu på CPH.
Riktigt mycket folk och man undrar om alla de som är här vore betalande personer.
Men som sagt är det inte bara SAS som delat "fritt" ut guldkort under pandemin och har nu problem med mycket folk i loungerna.
Känns som det kommer en sanering snart och krav på spend.

Först i SAS Guld på ARN och nu på CPH.
Riktigt mycket folk och man undrar om alla de som är här vore betalande personer.
Men som sagt är det inte bara SAS som delat "fritt" ut guldkort under pandemin och har nu problem med mycket folk i loungerna.
Känns som det kommer en sanering snart och krav på spend.
Kom till gulden kl 16. Fick inte ens plats och sitta. ”Normal” fullt nu vilket e skönt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen