Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser det ut där just nu med renovationen och speciellt Gold området? Jag åker mycket via WAW men inte sen början av sommaren.
Trångt och fortfarande aktivitet bakom gamla delen. Frågade lounge personalen och man hoppades bli klara i augusti med renoveringen.
Extra...
Fake News minst två månader till sa byggjobbaren.

Last edited:
  • Gilla
Reactions: pep
Hej från FRA och Senator Loungen vid A-gates. Idag kör man med Corona Special. Nästa flight LH110 mot MUC.
IMG_3331.jpeg

Hej från Amber Alehouse by Seven Brothers "lounge" på Manchester Terminal 2. Här har de riktigt god öl, den här terminalen är hästlängder bättre än T1 och T1. Gissar att SAS flyttar hit snart då övriga bolag i den blå alliansen flyger härifrån.

Jag ska på charter för första gången i mitt liv, flyger Jet2 och charmade till mig nödutgång vid check in.
20240809_121429.jpg
20240809_121317.jpg
20240809_121232.jpg

Hur ser det ut där just nu med renovationen och speciellt Gold området? Jag åker mycket via WAW men inte sen början av sommaren.
Jag var där igår och det var absolut överfullt och halvt avstängt. Frågade om det fanns alternativ och blev hänvisad till Fantazja Executive Lounge vid gate 35, som var helt tom när jag kom in vid 13 och full (de nekade folk i dörren) när jag lämnade för boarding vid vid 16.

IMG_5363.jpeg

Sista loungehopping på LHR T2 med Eurobonus, först uppfräshade SilverKris och nästa blir United för mer käk.
Blir nog en sväng här senare som Senator men ändå lite vemod.

PS. Blev frågad om jag har *A guldkort vid entrén, så fick visa upp QR-koden i appen separat från att skanna bordingkortet. Någon ändring i IT redan innan bytet? Status står på boardingkortet och Gold Track funkade felfritt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen