Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Jag får försöka ge det ett försök på vägen hem, känner inte att jag har material nog att göra det baserat på vårt korta besök på vägen ut!
Nej, bare 5-10 linier. Det synes som om de virkelig proever at forbedre sig. De har det haardt, e.g. PP-card holders har en lav, lav pris foruden mad. Jeg saa gerne at Eventyr vokser under Pontus' store barm som leading Skandinavian lounge.
Se evt. https://www.tripadvisor.co.uk/Resta...eviews-Eventyr_Lounge-Copenhagen_Zealand.html
 

Osten

Medlem
IMG_20231027_171146.jpg
Hälsningar från Capital One Lounge DFW, Dallas. Bra utbud av mat och dryck samt magisk utsikt över plattan. AirFrance F-HTYG A350-900 som precis passerar utanför som skall ta mig till Paris.
 

pep

Medlem
Hilsen fra AF/KLM Skyteam lounge i Bangkok. Loungen har forbedret sig og slaar nu Thai loungerne, synes jeg. Piano baggrundsmusik ligesom i Cathay loungen, jeg elsker det. God udsigt over pladsen med mange sjældnere flyselskaber taxi'ende rundt. 2 slags sparkling wine i køleren
 

Brandten

Medlem
Hilsen fra AF/KLM Skyteam lounge i Bangkok. Loungen har forbedret sig og slaar nu Thai loungerne, synes jeg. Piano baggrundsmusik ligesom i Cathay loungen, jeg elsker det. God udsigt over pladsen med mange sjældnere flyselskaber taxi'ende rundt. 2 slags sparkling wine i køleren
Perfekt då vet vi vad vi har att vänta
/ByeBye *A
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen