Tomas E
Medlem
Jag måste erkänna att jag studsade till när jag läste detta, och direkt började fundera på var jag lade de överblivna maskerna och funderade på om jag nu får problem med min USA-resa i oktober!Corona is back!
Jag måste erkänna att jag studsade till när jag läste detta, och direkt började fundera på var jag lade de överblivna maskerna och funderade på om jag nu får problem med min USA-resa i oktober!Corona is back!
Det var tjockt med svarttonade escalades på 5th Ave runt Trump och Peninsula som det stod Delegates och en olika, mest afrikanska vad jag såg, länders flaggor i rutorna.Mer än knökfullt i SAS loungen på EWR. Tydligen har det varit någon politruk centrisk konferens i NY så varje broiler är här. Såg dessutom en fd svensk statsminister vid check in.
Visa bifogad bild 146116
Alla var verkligen där var beskedet jag fick från en kille på UD jag pratade med. FN Relaterat.Det var tjockt med svarttonade escalades på 5th Ave runt Trump och Peninsula som det stod Delegates och en olika, mest afrikanska vad jag såg, länders flaggor i rutorna.
Men så kanske det alltid ser ut runt i dom kvarteren.