Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur var vinerna? Jag var där förra året och kände mig tvungen att klaga på vinerna som var i det närmaste odrickbara. De skulle föra det vidare. I övrigt en trevlig lounge och ett bra hotell.
Smakade inte på vinet, så vet ej. Den flaskan jag ögnade som hastigast skulle mycket väl kunna komma från lokala Netto. Men bakom etiketten kanske det gömde sig underverk...

Enig, trevligt hotell och lounge. Återkommer gärna hit.

Hur var vinerna? Jag var där förra året och kände mig tvungen att klaga på vinerna som var i det närmaste odrickbara. De skulle föra det vidare. I övrigt en trevlig lounge och ett bra hotell.
Genuint nyfiken på vilken lounge du varit i som har drickbara viner? Speciellt hotellounger.
Viner som inte är från champagne är sällan drickbara i lounger, men serverar man det så brukar man sällan ögna åt det hållet och dom kommer undan med skräpet som serveras.
Öl och grogg är det tyvärr det som gäller när lounger besöks, men inte mig emot då det är gott det också!

Godmorgon från SilverKris BKK
20230827_042730.jpg

Genuint nyfiken på vilken lounge du varit i som har drickbara viner? Speciellt hotellounger.
Viner som inte är från champagne är sällan drickbara i lounger, men serverar man det så brukar man sällan ögna åt det hållet och dom kommer undan med skräpet som serveras.
Öl och grogg är det tyvärr det som gäller när lounger besöks, men inte mig emot då det är gott det också!
Ja, du har ju rätt i det, men jag är inte alltid så kräsen så jag brukar kunna surpla i mig det mesta, men just i Belgrad tog det stopp. Personalen höll med och skulle föra fram min synpunkt. Jag var inte den förste som sa till. Spriten var utmärkt!

Hälsningar från Galleries First på LHR T5. Förmodligen sista besöket på ett tag, eftersom mitt mer regelbundna flaxande LHR-ARN upphör nästa vecka. (Och senaste året har det blivit mer SAS än BA pga tid och pris.) Får länge tid hos hästen än väntat pga försenat flyg.
IMG_6519.jpeg

IMG_6520.jpeg

Sitter i den andra flygplatsen i Milano MXP, och det är en Lufthansa lounge med ett magert utbud, finns inget kallskuret eller ost,
äggröra med bönor finns, croissanter med jordgubbssylt eller apelsinmarmelad.

IMG_1881.jpeg

Är jag ute på hal is om jag säger att denna lounge drevs av Star Alliance tidigare.

Väntar på SK1686 till CPH som idag flygs av SAS Connect

Vädret är inte det optimal för att kunna landa just nu trot jag, minmal sikt, kraftigt regn, blixtar och åska.

IMG_1882.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen