Samt Solo-dricka antar jag?Visa bifogad bild 145168
SAS Gold OSL.
Utöver den skandinaviska delikatessen på bilden serverades varma köttbullar och även hemmagjord potatissallad fanns i plockbuffén.
Bra SAS!
Samt Solo-dricka antar jag?Visa bifogad bild 145168
SAS Gold OSL.
Utöver den skandinaviska delikatessen på bilden serverades varma köttbullar och även hemmagjord potatissallad fanns i plockbuffén.
Bra SAS!
Vill se bilder på matchVisa bifogad bild 145158Visa bifogad bild 145159
I ett tidigare inlägg i tråden frågade ja retoriskt vem på BC vill se bilder på mat; idag är det söndag och jag är på väg hem till GOT via OSL samt att PS2:an står och fyller på med drivmedel på GOT inför sista benet hem till hemmet, kort summerat: då vill man se bilder på mat istället för fika.
Lufthansa Senator lounge, LHR T2.
Hur fraktar de potatissalladen från hemmet till loungen?Utöver den skandinaviska delikatessen på bilden serverades varma köttbullar och även hemmagjord potatissallad fanns i plockbuffén.
Ok, hjemmelaget var vad som stod skrivet på skylten om jag skall vara petig.Hur fraktar de potatissalladen från hemmet till loungen?![]()
Hur fraktar de potatissalladen från hemmet till loungen?![]()
Hälsningar från en välladdad bunker på Warszawas flygplats.
Även vad beträffar mat/snacks är den helt ok (har iofs inte ändrats markant på sistone). Men så hade jag ju SAS guldlounge färskt i minne från dagen innan som jämförelse (brända fiskefrikker).Bunkern börja röra sig emot att, på alkoholutbud, vara en av de bäst laddade *Gold lounger i Europa.