Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy

Medlem
Hälsningar från SAS Guldlounge Arn på väg till MUC ganska tomt i loungen men såg att kön till passkontrollen gick långt förbi gamla AMEX loungen det är många flyg ut från shengen
IMG_5305.jpeg
 

wayfarer

Medlem
LH Senator BER. Premiär för mig efter ombyggnad. Stort och rätt mkt folk. Mediokert matutbud, men en hyfsad champis iaf. Tre flasköl, varav två alkoholfria!
Inställt flyg hit i tisdags, en timme sena idag. Hittills 35 min sena till CPH. Har över tre timmar där, så jag hoppas komma hem idag.
 

Attachments

  • IMG_20230622_134714.jpg
    IMG_20230622_134714.jpg
    {memory} MB · Visningar: 52

taxvalp

Medlem
Hälsningar från Finnair Platiunum Wing, Helsingfors. Lyckades äntligen testa bastun som jag delade med två japanska unga män. Det var inte särdeles varmt och jag frågade vänligt om de hade hällt vatten på stenarna. De svarade jakande. Kort därefter frågade den äldre av dem om jag ville ha mer ånga och jag svarade självklart ja.

Några sekunder efter att den (i mitt tycke välbehövliga) värmen spridit sig rusade den yngre av de två ut i halvpanik. Den lite äldre satt kvar artigt i någon minut till innan han ursäktade sig med att planet snart skulle gå.

Låt oss nu diskutera kulturkrockar i smågrupper.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen