Bon weekend från Salon d'Air France CDG 2E. På väg till UK över helgen för lite pub-besök![]()
Från att vara försenad är BA nu på tid...helt klart en utmaning att planera sin stay i lounger...Fasiken, nu är mitt flyg från LHR - GLA försenat med 20 min (BA1478), mer skumpa eller finna ett lekland..![]()
Samma meny vid 21:00 :Hej från Guld CPH.
bara vegetariskt här idag
Omöjligt! De kan stänga gaten 20 minuter innan avgång och inte bry sig, det kan stå "Gate open", "Go to gate" eller "Boarding" och väl vid gate kan statusen vara vad som helst. Sist jag var där så tog det en timme till boarding efter att vi ankommit efter "Go to gate", som tur var så ligger Plaza Premium bredvid låga A-gater. Resan innan, tidigare i förra veckan kom jag till gate ca 5 minuter innan den magiska 20 minuters gränsen och det var bussgate och alla förutom ca 10 pers hade redan åkt iväg till flygplanet.Från att vara försenad är BA nu på tid...helt klart en utmaning att planera sin stay i lounger...
Cremant i Frankrike! Är inte det olagligt? Kanske är det därför det är storstrejk på gatorna?I Star Alliance Lounge på CDG 1 finns det bara CremantSpenderar som vanligt fredag em här i väntan på SK580 efter jobbat halva veckan i Paris.