Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från VIE Hon loungen med @doc dagens sista lounge besök
Här blev det Asparagus och ett glas Champagne
A1E12F46-DEBA-43BB-9C08-80FFBCEC4448.jpeg

Helt enig med dig! Tillbringade drygt 3 h där förra helgen och blev helt låg och satt bara och stirrade i mobilen tills det var dags för boarding. Orkade knappt resa mig och gå och fylla på läsk/hitta ngt vettigt att lägga på tallriken.
Hej från Amsterdam, började i Star Alliance loungen som var usel för att vara snäll. Gick in till Aspire vägg i vägg som är ännu sämre... Som tur är får man sätta sig på flyget snart.

Maten var slut, fanns två trötta skinkskivor att ta. Soft drinks fanns på flaska vilket var trevligt.
I Aspire fanns det ingen varm mat, bara sallad. Inga soft drinks på flaska, bara slangcola, fanns dock chipspåsar man kunde ta.

För att vara en Star Alliance lounge såg förväntar jag mig mycket mer än så. Man lyckas ju bra i LA tex, då kan inte loungen i Amsterdam vara sämre än Norrsken på Arlanda.
Besökte samma lounge tidigare i veckan ungefär samma tid på dagen. Då fanns även varm mat: pasta samt kycklinggryta. Allt påfyllt. Bättre än Norrsken var den då men håller med om att det är för dåligt för att vara en Star Alliance lounge. Särskilt om de inte ens kan hålla en jämn nivå.

SAS Guld på ARN, relativt välbesökt runt 10.30, väntar på en välfylld SK708 som är A320 till HEL, för 30 minuter sedan hade jag en blockade mittsäte (2E) men den är nu besatt, känn inge oro jag kommer att klara av detta!

IMG_1579.jpg

Ny skylt för mig
IMG_1091.jpeg

Hoppar över bild på leverpastejen och Cola Zero.

@palmen , @Benz , @Sir Lemon : I dyb kontrast til de nye, fantastiske KLM lounger ved gate 52 (non-Schengen) og gate 25 (Schengen). Disse er store, rummelige og uudtømmelige....Hvis du/I har mulighed for access, er de faktor 10 bedre end de nævnte; inklusiv international atmosfære og professionelt staff, ikke mindst ved barene!

Hej från Turkish loungen på Washington Dulles flygplatsen.
Det finns en bar med bartender här så jag fick en Dry Martini.:)
SAS + hem , ingen uppgradering men sätet bredvid mig är blockat tror jag.
Sätesblocket rök precis:(
Nu EBD men EBG från augusti.
IMG_0186.jpeg
IMG_0187.png
IMG_0188.png

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen