Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

FilipJ

Medlem
Hej hej från United Club San Diego. En ganska liten lounge men (för United) ganska bra mat och en bra bar.

Visa bifogad bild 140193
Tar över där du slutade! Mat och öl på SAN. 28429D26-A58B-42F6-832C-24B12646FB43.jpeg
 

Glenn E

Medlem
Hej från Singapore Airlines business lounge på LHR T2 nära gate B44.
Snart ska jag till Singapore med en Singapore Airlines A380 i business klass på andra våningen.
Det gick inte att ändra sätet till rad 96 som var ledig igår när jag checkade in hos SAS på Landvetter.
Så rad 22 får duga.
Annars ska rad 11,91 och 96 ha lite bättre benutrymme. De släpps 48 timmar innan avgång men kunde inte checka in online troligtvis för att de ska kolla passet.
Trevlig lounge men ingen champagne så det får bli torr kall och gratis champagne ombord :)


76848B8D-E562-469E-936B-A8ACDBB51ABA.jpeg
 

GOTBound

Medlem
Hej från Singapore Airlines business lounge på LHR T2 nära gate B44.
Snart ska jag till Singapore med en Singapore Airlines A380 i business klass på andra våningen.
Det gick inte att ändra sätet till rad 96 som var ledig igår när jag checkade in hos SAS på Landvetter.
Så rad 22 får duga.
Annars ska rad 11,91 och 96 ha lite bättre benutrymme. De släpps 48 timmar innan avgång men kunde inte checka in online troligtvis för att de ska kolla passet.
Trevlig lounge men ingen champagne så det får bli torr kall och gratis champagne ombord :)


Visa bifogad bild 140281
Du får smyga över till United Club för ett glas champagne om frestelsen blir för stor ;).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen