Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Jag har typ aldrig läst om nån BRU lounge här på BC, skönt att nån är där ibland. Jag ska passera den på tisdag. Är det Loft som föredras på BRU?
Om det är Star Alliance du flyger så är det den loungen som gäller
En stor lounge med bra utbud av både varma och kalla rätter, det är två matstationer ca 3-4 varma rätter
En av matstationen ligger i Lexus delen, jag har aldrig fattas varför Lexus sponsrar den delen, det har ju inte en bil och visar upp.
Hoppas du får en trevlig vistelse i loungen, berätta gärna vad tycker m loungen.

 

Tamas

Medlem
Om det är Star Alliance du flyger så är det den loungen som gäller
En stor lounge med bra utbud av både varma och kalla rätter, det är två matstationer ca 3-4 varma rätter
En av matstationen ligger i Lexus delen, jag har aldrig fattas varför Lexus sponsrar den delen, det har ju inte en bil och visar upp.
Hoppas du får en trevlig vistelse i loungen, berätta gärna vad tycker m loungen.

Blir SN och vidare med OS på tisdag. Jag ska testa loungen i nästan 2 timmar, lovar.
 

aikelo

Medlem
Rapportera gärna till oss därifrån
Kom till Istanbul loungen vid 05:45, perfekt tillfälle att haffa ett vilrum, då vi har 6 timmar mellan flygen.
(Nästan helt tomt i denna jättelounge.)

Damen vid disken tar våra boardingkort och knappar länge på datorn, sen upptäcker hon att vi flyger vidare med Aegan. Går bara att få vilrum om man ska åka med ett Turkish flyg tydligen.
Jag ville ju inget hellre än att åka med Turkish, men som vanligt så bokade de av sista benet hem till Göteborg.
Så hemresan går till CPH via Aten istället.
Lite för tidigt på dagen för en BC-fika så startar med juice så länge. (Såg dock en herre knäcka en vinkork vid 06:00)
569caacaa48e1eb525debed7f0b946da.jpg


Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 

Vixit

Medlem
Jag har typ aldrig läst om nån BRU lounge här på BC, skönt att nån är där ibland. Jag ska passera den på tisdag. Är det Loft som föredras på BRU?
BRU är min hemmaflygplats sedan 26 år nu, så loungen blir mest korta besök in & ut. Idag på väg till MCO via FRA. Ensam i HON-hörnan på The Loft än så länge, men ganska fullt i övrigt, så jag avstår att ta kort på det ”landskapet”. Önskar dig en trevlig vistelse!

70E25DA1-6F40-4702-B39D-3DAFD9B7C939.jpeg


B92B4F4A-40AA-420B-A842-637813286FA0.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen