Bali Denpasar DPS Premier Lounge.
Fin lounge, pasta carbonara och chicken tikka masala som varmt, bemannad bar för drinkar dock inget bubbel.
Rätt mycket folk men det finns lediga platser hela tiden.
SAS Gold ARN. Påväg till Berlin med SAS opererad av Smartlynx EE.
Ganska lugnt men bedrövligt utbud av mat: Kålsallad, kimchi, vanlig sallad, majs, vegetarisk pastasallad och sallad med kalkon (såg skitäcklig ut med grisrosa ”köttbitar”).
Hej från SAS loungen på Landvetter, stannade till i Vinga loungen där man fortfarande efter COVID kommer in med Swiss och Lufthansa business class, lugnare i SAS loungen idag, mot Zurich idag för att sedan ha massor med timmar med Swiss E Gates First innan flyg mot Bangkok imorgon
Hej från Siwss First vid E gates, när jag kom hit frågade man nästan bestört varifrån jag kom på vilket jag svarade att jag flög in igår etc etc , men det visade sig att värden var lite bestört att jag checkat in i huvudterminal vid en First disk och inte fått bil transport över till loungen, han bad om ursäkt flera gånger att jag behövde gå igenom hela flygplatsen....
Burgare till lunch och nu besök i Whiskey baren
Och nu gick värden i Whiskey baren hem och lämnade mig med denna flaskan, kan ha varit ett misstag från hans sida....
Hälsning från United Club Chicago (ORD) (Concourse B) med en trevlig överraskning.. Langonitas IPA complimentary på fat.. Tog fram kortet och blev bemött med att det är complimentary. United har i princip tagit betalt för allt drickbart innan utom typ Bud, Miller och dylikt.
Hej från Galleries north, inte varit här på många år. Fick recognition och grattis för 10 år som silver. Hon frågade om jag var nöjd med BA vilket jag svarade nej på eftersom de stulit mitt guld.
Precis samma mat som de brukar ha i GF så nyttan med guld är låg