8. Air France Salon Lounge i T2 Hall F, venter paa AF1850 skal tage mig til CPH. 4 timer er nok, mangler kun at faa et bad. Dette er mit 8nde loungebesoeg siden jeg rejste HUI-HAN i soendags:
7. Lounge i ZRH, som jeg benyttede imorges er priviligeret Skyteam lounge, hvor jeg var overrasket over den hoeje kvalitet selv om loungen er lille. 2 timer
6. Lounge i AMS var KLM Lounge 52, Fadoellet glider ned i en lind stroem. 5 timer
5. Lounge i Nairobi var Pride ved Gate 17, min favoritlounge p.t. Gillar staerkt deres nye champagne og deres Nederburg Rose, 10 timer
4. Lounge i JNB er SAA loungen bruger og som nu KQ har lejet sig ind i. Meget hoej standard af mad og drikke. 7 timer
3. Lounge i Doha var Gold Loungen i C14, udmaerket, 3 timer
2. Lounge i Hanoi var den panorama-skoenne 3djepartlounge som QR bruger, 3 timer
1. Lounge i Hue er ny og spektakulaer, en boutique lounge i den spritnye T2, 2 timer
Sov 1 nat paa QR A350-900 DOH-JNB
Sov 1 nat i Pride Lounge Nairobi (med fru pep, der krydsede min rute, saa vi fik 10 timer sammen i loungen. Udfordrende planlaegning, men det gik fint; hun kom ind paa mit FB Gold.)
Sov i nat i ZRH Lufthavn, B gates, gaar fint med 3 stole i raekke