Är det fortfarande krav på FFP2 munskydd i loungen?Kris skrev:Så var det dags för Lufthansa-lounge i München. K-piren närmare bestämt. Fullastat med wurst und kraut. All good!Visa bifogad bild 127873Klicka för att utvidga...
På BER och MUC, Munskydd ja. Ffp2, _tror_ inte det är krav. Jag kör vanliga blåa varianten och ingen har påpekat.Nilann skrev:Är det fortfarande krav på FFP2 munskydd i loungen?Klicka för att utvidga...
Off topic: Da jeg gik i folkeskolen var Tom den eneste af os som kunne have hele sin knyttede næve i munden...på een gang! Han slugte også en regnorm levende for 25 øre...igelkotten skrev:...monstertugga av skinkan...Klicka för att utvidga...
Ja. Jag blev nekad i dörren med "ett vanligt blått". Fick gå ditt duty free runt hörnet och köpa ett FFP2 på MUC.Nilann skrev:Är det fortfarande krav på FFP2 munskydd i loungen?Klicka för att utvidga...
Reglerna i Tyskland ändrades som sagt 1/4. Så inte säker på att ffp2 behövs längre. Jag gick in i Senator lounge på MUC med vanligt blått munskydd igår. Dessutom står det "recommended" på skylten med mask. Kan dock inte bekräfta om det bara är taskig översättning eller om de faktiskt uppdaterat policy att munskydd generellt blott är en rekommendation. (hoppas så)zippan skrev:Ja. Jag blev nekad i dörren med "ett vanligt blått". Fick gå ditt duty free runt hörnet och köpa ett FFP2 på MUC.Fanns massor av skyltar med denna information i loungen, Detta förra veckan.Klicka för att utvidga...
Men tänk på att LHR är OW's Mekka i Europa. Kan personligen inte säga att detta skulle gälla över hela världen. Star Alliance på LHR är ju dessutom riktigt bra!Remington Steele skrev:Vilken skillnad i klass på vin och sprit (och ofta även mat) det verkar vara på One World lounger kontra Star Alliance lounger. Jag är endast med i Star Alliance idag, men blir onekligen sugen på One World. (Med tanke på all champagne som finns, går nästan inte få tag på i motsvarande Gold-lounge på Star...)Klicka för att utvidga...
OT men finns det inte något piller du kan äta som gör att det går bra/bättre att äta glutengrejer? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2373.pngGOTBound skrev:Visa bifogad bild 127932Visa bifogad bild 127933Visa bifogad bild 127934Visa bifogad bild 127935Visa bifogad bild 127936Visa bifogad bild 127937Nu avsluter vi på GF T3, den minst glutenfri-vänliga loungen idag där frågan om vad som är glutenfritt bemöts av ettvad tror du om denna? Följt av ett pekande i appen. Jag tror inget då jag behöver veta..!Helt omöjligt att få någon av de många sandwicharna med glutenfritt bröd då de kommer färdiga med pålägg på vilket gör att de inte kan göra en glutenfri variant.Klicka för att utvidga...
Nej, inte för mig med Celiaki.Brandten skrev:OT men finns det inte något piller du kan äta som gör att det går bra/bättre att äta glutengrejer?Klicka för att utvidga...
Om du använder denna tråd Lounge meetings | Sida 304 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor då blir det nog kontakt med någon som är på ARNptotheg skrev:Har vi någon BC:are på ARN 10/4? Kommer ha lite tid att slå ihjäl på söndagen innan resa till UME 16:40.Klicka för att utvidga...