SeaPlanePilot
Medlem
Och i Aspire Lounge Köpenhamn finns en god spansk Garnacha.
@trekker jag har haft förmånen att fått träffa dig vid några tillfällen och med det vet jag att du är en trevlig person och det tycker nog även loung personalen I MAN och på LHR men jag undrar hur många arbetstillfällen skapar du på dessa flygplats lounger?Hej från Escape Loungen Manchester Terminal 3. Terminalen öppen igen men ingång genom T1.
Visa bifogad bild 127786 Visa bifogad bild 127786 Visa bifogad bild 127787 Visa bifogad bild 127787
En tjej i personalen kom just och frågade mig vilken flight jag var bokad på, när jag sa BA sken hon upp och sa tack och att jag underlättade hennes jobb. Hon hade en lista med försenade Ryanairflyg som hon behövde fixa med alla andra.@trekker jag har haft förmånen att fått träffa dig vid några tillfällen och med det vet jag att du är en trevlig person och det tycker nog även loung personalen I MAN och på LHR men jag undrar hur många arbetstillfällen skapar du på dessa flygplats lounger?
Dock ett steg framåt i utbudHälsningar från LHR T5 Galleries First. Jämfört med mitt förra besök för tre veckor sedan har nu en självserverings-matbuffé tillkommit, med sallad, sandwichar och lite varmrätter (olika BBQ-kycklingdelar med rostad potatis). Så nu kan man välja själv vilka kombinationer av sandwichar man vill ha, snarare än att få dem 1+1+1. Online-beställningen har krympts med dessa alternativ, men några varmrätter finns kvar där, bl.a. den steak and ale pie med mash som jag tog. Totalt sett lite större matutbud, skulle jag säga. Samma bubbelalternativ som senaste året, typ. Lanson Extra Age Rosé brukar det bli för mig.
Visa bifogad bild 127789 Visa bifogad bild 127790 Visa bifogad bild 127791
Jag fick köa ca 20 min till incheckningen i First Wing. Verkar inte vara så ovanligt med kö numera. (Har aldrig stått så länge i kö för att checka in hos SAS med ”priority” på LHR T2 vad jag kan minnas.) De som hade elektroniskt boardingkort och inte behövde checka in bagage kunde dock gå förbi.
S-Å-J-AHallå från SAS Guld CPH. Baristan jobbade i cafét..
Visa bifogad bild 127763