Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
ARN loungen Norrsken väntar på BA771 till LHR sedan blir det AA till CLT och där efter målet med resan LAX dit når jag om 23 timmar och förmodligen efter 15 st Cola Zero
Loungen Norrsken är inte mycket att hänga i julgranen så här i mars, mycket magert utbud och juice har de glömt att beställa hem säger värdinnan.

Luftigt i loungen vi är bara tre stycken, en gäst den enda kvinnliga gästen har glömt glasögonen hemma hon kan inte se på kaffeautomaten de olika alternativen, jag är räddaren i nöden och trycke på hennes önskemål ”hett vatten” har aldrig fått så mycket tack för en sådan liten tjänst.

Jag reser med endast handbagage men det gick inte att checka in på nätet, incheckningen tog ca 2minuter hade alla papper i ordning och fick faktiskt beröm av mannen som skötte incheckningen för att jag var så ordningsam.

Det jag har noterat den senaste tiden är att BA har flyttat från F piren till gate 20.

E9E3717F-D54D-4201-B92B-0A908CFC8C69.jpeg

Vi blev avvisade i dörren British Airways Galleries First här i DXB. En A380 med ungefärlig samma avgångstid som AY gjorde det svårt. Helt fullt.

Sen gick vi till Marhaba där “Frequent Flier Status goes to die” Vilket trist ställe. Nu åker vi hem till våren.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen