Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från FCT Frankfurt i dag blev det samma lunch som förra veckan men bytte ut vinet mot Champagne. Snart bär det av till ZRH
5B302752-7861-4E46-8FB2-835276D08997.jpeg

Då kommer jag efter @Tommy med sina F lounger jag är på LPA och Sala VIP lounge, på den goda tiden när SAS gav tillträde till denna lounge såg den helt annorlunda ut, nu ombyggd med betydligt större matutbud, fortfarande så finns det en utomhusterass
Första gången jag utnyttjar mitt PP som jag fick för snart 2 år sedan via mitt AMEX GULD

Nu väntar jag på att åka med SK1820 till ARN
19044BE8-5249-4305-9AEA-4B318F8A77DF.jpeg

Årets MR för att säkra EBG gick till Frankfurt. Passade på att fynda på senaste Friends & Family och på det tack till SAS för 4 gånger statuspoängen!

Gick ej att checka in online pga krav om digital entry form, men för vistelse i mindre än 24 timmer behövs inte sådan även om man lämnar flygplatsen vilket jag gjorde.

Istället för digitalt dokument med Q R - kod skickade jag en skärmdump som bekräftade undantaget vilket bekräftades med sms från SAS. Och dra på trissor, en minut senare kom ett nytt sms med informationen om att jag nu kunde checka in online.

Bra där, SAS!

705DD6D9-035E-4680-9D36-B8D2C6204BED.jpeg

Med ovan sagt, hälsningar från Lufthansa Senator, A-gates.

Ingen lounge för mig här i Amsterdam. Star Alliance lounge är fortfarande stängd.
Blir SAS lounge i CPH om några timmar istället.
Lite tråkigt att vara lounge-lös. Jag gör en MR dit på torsdag och har då ett par timmar att slå ihjäl. Men man får väl hitta något annat ställe där man kan få sina omedelbara behov tillfredsställda. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen