Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jonas C

Medlem
Hälsningar från Sala VIP Pau Casals på BCN T1. Nyss ankommit från Köpenhamn och snart dags att flyga hem till Stockholm. EBG säkrat till juni 2023 efter denna resa. Därefter återstår bara att säkra Turkish Elite Plus och Qatar Platinum innan året är slut.
 

nina1417

Medlem
Hej från Espaco Banco Safra på GRU snart boarding med TK194 till IST
0b4b09ac89711a10a462b28b3adfc9e6.jpg
 

011430121

Medlem
SAS loungen på Arlanda tillsammans med @Tommy som tyckte att jag ha varit krasslig under nyår borde göra årets första resa, så det blir till FRA via MUC och dit tar oss först med LH2415 och sedan från MUC till FRA blir det LH117

Väldigt lugnt på flygplatsen och i loungen, vi missade precis frukosten och de dukade fram salladsbuffé, jag tog pastasallad med kyckling och ädelost dressing.


CDC533A6-DACD-42E5-92EC-4866DDAC81D5.jpeg

 
Last edited:

Sir Lemon

Medlem
SAS loungen på Arlanda tillsammans med @Tommy som tyckte att jag ha varit krasslig under nyår borde göra årets första resa, så det blir till FRA via MUC och dit tar oss först med LH2415 och sedan från MUC till FRA blir det LH117

Väldigt lugnt på flygplatsen och i loungen, vi missade precis frukosten och de dukade fram salladsbuffé, jag tog pastasallad med kyckling och ädelost dressing.


Visa bifogad bild 125372
Den såg rätt god ut?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen