Ett stort steg för oss som inte förlorat hoppet om mänskligheten.011430121 skrev:@fcxoch jag är i loungen med det fantastiska utbudet av frukost nämligen Norrsken på ARN@fcxskall till HEL med AY802, jag har samma destination men med AY804Nytt för mig i loungen att de har juice efter 6 månader, måste säga att den är god med mycket fruktbitar.Visa bifogad bild 135609Klicka för att utvidga...
Stängd-stängt, eller stängd-öppnar kl 11:00?fcx skrev:Hej från Finnair non-schengen. Platinum wing stängd, så får hålla tillgodo med vanliga loungen.Visa bifogad bild 135611Bra utbud med fyra olika varma alternativ och en del småplock.Klicka för att utvidga...
Öppnar 12 enligt senaste beskedet.GOTBound skrev:Stängd-stängt, eller stängd-öppnar kl 11:00?Klicka för att utvidga...
Kyrös Napue gin är utsökt, och jag gillar deras lanserings-GT med tranbär och en kvist rosmarin. Så blir väldigt nyfiken på den creamen.fcx skrev:Nu är jag och@011430121insuttna i platinumvingen på HEL. Idag serveras Baileyssurrogat i barenKlicka för att utvidga...
Finns starkare varor än vin?micke99 skrev:Sala vip las palmas gran canaria förra veckan.Klicka för att utvidga...