Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första besöket på Berlins nya omtalade flygplats och Lufthansa loungen, Business och Senator är samma längst bort i hörnet. Ny fräsch lounge med std Lufthansa utbud. Men fruktansvärt varmt pga stora fönster och sol i nästan hela loungen. ca 30 grader här. En Beck´s har inte räckt för att kyla ner sig.....

4D17CD74-759C-4ACE-9F68-BF73838B5C0B.jpeg
5255180A-AF27-418F-B8C3-80673E4B9627.jpeg

God kväll från Vinga Lounge GOT.
Fem minuter från bil till lounge och då småpratade jag med damen som vaktade insläppet till fast track.

Dubbel lounge idag då det blir AMEX lounge to go till middag i loungen ;)
[För föregå de långa pekpinnarna så var lounge access genom status och inte genom PP/AMEX]

Last edited:
Precis landat i SAS guldlounge på Kastrup. Det märks att kapaciteten i industrin inte är ikapp... Långhelg i Danmark och kön till main security gick hela vägen över den 'nya' gångbron till metron :eek: Value for money med EBD/EBG/plus-biljett idag. Personal vid trappan upp vid sas FastTrack (som bara släppte förbi dem med just access till FastTrack) för att undgå total kaos i köbildningen. Non-fasttrack fick gå till T2 eller tillbaka till metrotrappan.

Det sagt, igenom FastTrack på 5min och nu firas det med ad libitum ostmackor i loungen. Kanske skall festa till det med ett lass dafgårds köttbullar... Baristan har siesta 15-18, men det är förlåtet. :)

20220512_160343.jpg

Inget upplyftande att komma till Norrsken Loungen på ARN @Kimmen00 skev att han var nog i den sämsta lounge han har varit i när han besökte Sala loung i Marseille undrar om han varit i Norrsken på ARN, för mig är nog denna lounge den näst sämsta, rena bottenrekordet är loungen i Vientiane Laos
Får inmundiga frukosten på BA 771 till LHR

471CC114-840E-4534-AF32-9D6B27D8E2E9.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen