Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Efter ha sovit dåligt i natt på grund av min fadäs i några inlägg ovan, har jag nu hamnat på ARN och SAS Guld loungen som är nästan är helt tom på passagerare

Kommer att åka LX1255 till ZRH, ja det är den avgång som @Tommy och @IPC_Mataveri pendlar med till ZRH har inte sett herrarna i loungen idag

Helgen inleds väldigt ohälsosamt

0D66F962-9E12-4464-A948-072E999AF0C9.jpeg
 

011430121

Medlem
SKANDAL, är på ZRH i Swiss senator loungen A piren gick inte till Alpine loungen för de har inte haft Cola Zero, vad upptäcker jag här i loungen jo de har slutat med Coca Cola Company läskande drycker och ersatts av samma hemska färgade vatten som i Alpine loungen jag vill inte ta det företagets namn i skrift!

Detta är såååå illa att jag överväger att åka RyanAir i stället för Swiss! Nu kanske jag ändrar mig när ilskan har lugnat sig något.
Jag vädjar till @Tommy som är HON, @IPC_Mataveri är väl Senator och @Senator som verkar ha kontaktvägar långt upp i hierakin i Swiss att se till att dessa dumheter rättas till med det snaraste!

Jag är i sådant chocktillstånd att jag glömde skriva att jag är på väg till BCN med LX1954


F6774436-551D-4DAF-8065-32B95C0038D8.jpeg


Jag trodde Coke var ett regisserat varumärke.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen