Kris
Medlem
Haha! Den som söker han finner. Svaret är ju mitt framför ossPå bilden ser man en flaska Jean de la Fontaine Champagne i kylen, så de verkar hålla stilen uppe.
Haha! Den som söker han finner. Svaret är ju mitt framför ossPå bilden ser man en flaska Jean de la Fontaine Champagne i kylen, så de verkar hålla stilen uppe.
Lycka till med mötet och affären!Hälsningar från VIE ett glas champagne i Austrians F loungen innan vi beger oss in till stan för vårt lunchmöte
Visa bifogad bild 126682
Hur har de lyckats bli av med tillståndet?Hälsning från LH Senator lounge på EWR! Ännu ingen lösning på alkoholtillståndet så det fick bli en öl i sas lounge istället men sedan bytte vi tillbaka till LH. Hade sett fram mot champagnen de förvarar i köket men fick nöja mig med gummibjörnar istället. Betydligt bättre mat än hos SAS iaf.
Hälsningar från Lufthansa Senator Lounge terminal B Newark! Ingen alkohol serveras, får gå över till SAS loungen senVisa bifogad bild 125660
Hur har de lyckats bli av med tillståndet?
Den tillfälliga loungen i CLT. Man bygger om till en helt ny Flagship vilket är på tiden. Den gamla Cluben var nog moderniserad på 80 talet senast.
Några stå bord, en kyl med mat och kaffe. Inte alls tokigt. Visa bifogad bild 126701
När kommer Flagship i CLT?