Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Il-ġurnata t-tajba från La Valette Club ankomstlounge på MLA. Här kan man ta något kallt att dricka och/eller ladda telefonen (om man har adekvat adapter) medan man väntar på bagage eller bara vill hänga innan man tar sig till hotell eller bekanta eller sitt boende eller vart man nu är på väg.

Det är litet här och utbudet är därefter, ett par soft drinks, ett par lokala öl och en kaffemaskin samt lite enklare vin- och spritdrycker. För ett år sen när jag var på Malta senast var det slutet på en C19-våg, då var man egentligen tvungen att förboka lounge (såväl ankomst som avgång) men nu är det bara att dyka upp vid behov.
20221113_172536.jpg


Sent from my SM-G991B using Tapatalk
 

Hubert

Medlem
Hälsningar från MIA och Turkish lounge i terminal C. Jag måste flugit från annan terminal sist för denna Turkish är typ en sjättedel så stor som den jag var i då. Pytteliten lounge som är fullproppad med folk. All mat är inplastad och drycker delas ut av en tjej som står innanför en avspärrning framför några kylar. Intressant upplevelse men fick iaf en (nästan) kall Yuengling precis. Ingen bild eftersom det är packat med folk. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen