BusinessClass.se Loungen 2021

Tidig morgon stoppar inte en för en god frukost med en kall öl och en lille en på carlsberg lounge cph.

img_20210828_051303-jpg.120837

Kunde inte hålla fingrarna i styr inne på sas.se så nu sitter vi här och väntar på
20210828_110659-jpg.120868

flyg till Milano via Oslo. Blev en flypremium tur till Italien när inget annat lockade.

Domestic lounge på Gardermoen. Mycket smidigt med transit intraschengen här. En passkontroll och två säkerhetskontroller för att komma till den enda SAS lounge som är öppen. Ok lounge men man måste fråga artigt om man vill ha något starkare än
20210828_150017-jpg.120873

brus

Magnus8 skrev:Kunde inte hålla fingrarna i styr inne på sas.se så nu sitter vi här och väntar på flyg till Milano via Oslo. Blev en flypremium tur till Italien när inget annat lockade.Klicka för att utvidga...
En vänlig påminnelse till dig och andra. Det räcker inte med att maska de mänskligt läsbara delarna av ett boarding pass eftersom PNR och en massa annan matnyttig information finns i "streckkoden" till höger. Med det sagt önskar jag er en trevlig resa!

Nu blir det OT alla Lounger på MXP är stängda

Blir att sitta vid gaten och se hur människorna beter sig och förfasa @fcx och mig.

Väntar på LX1629 till ZRH

En kort resa , bara över de höga berget.

Spenderar min transfertid i kön till Pontus. Verkar som dom inte hunnit med att skala upp utbudet i takt med att resenärer kommit tillbaka.

ARN SAS Loungen kommer att resa med SK571 till CDG tillsammans med två kollegor

Vi var bokade imorgon men upptäckte för några månader sedan att SAS hade ändrat till 737-700 väntade bara på mailet som kom för 20 dagar sedan.

Tisdag är det tydligen leverpastej.

0aa987b3-fba9-4e4b-adb1-6c021a35a05b-jpeg.120967

Back