Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
När man har läst denna tråd och några andra här på BC tror man att det är luftbroar ut i värden med BC medlemmar, USA, Thailand, Mexiko, Dubai, mm.
Det läggs ut bilder på löjrom, perfekta stekta biffar o.s.v.

Själv har jag fått i december avbokad ANA i F till Tokyo, EVA Air till Taipei avbokad i januari båda bokade med slitsamt intjänade 2-4-1 vouchers Tokyo resan blev istället en resa till IAD i plus dit och I C hem med SAS och kommer att genomföras i oktober.
EVA resan flyttades till i början av september den resan görs med en BC medlem.

Jag gläds med er som är ute på resorna!

Själv sitter jag i SAS loungen på ARN och väntar på SK 403 till CPH som kommer att bli 1 timme och 25 minuter försenad på grund av sent inkommande flyg.
Ser framemot att få läppja på en Cola Zero och hoppas på en polarrulle med renstek

Frukostutbudet idag som vanligt

312D54E4-003B-46C9-BD42-5568606FC076.jpeg
 

Tomas E

Medlem
Årets sista besök i Galleries First. En resa som på några dagar gått från krav på ett antigentest till två PCR-test (Sverige + UK) + en kortare karantän.
Lite uppdaterad meny, bl.a. en god men ack så liten kalkon- och skinkpaj med brysselkål. Bra med något som inte skär sig med menyns Bordeaux.
F96D939C-80D6-4F9B-86B2-B634909E85AE.jpeg
 

Senator

Moderator
Vardagsveckans sista loungebesök. United Club T7 LAX. United strålande som alltid med byta till en tidigare flight. Nu blir det United Transcontinental Premium Service LAX-EWR. Stor skillnad på landa 22:15 och 23:15 när första möte i morgon är 07:30

Tre möten på Manhattan imorgon innan lite Wingmen Reunion med @sembl i Brooklyn.

Det blir en spännande United upplevelse idag med High J konfiguration av deras B767-300ER som har 1-1-1 i Polaris. Fick plats först på rad 17!
 

Birch

Medlem
Hej från Marhaba Loungen Dubai T1.
Lugnt och inte så mycket folk, det finns BC-fika om man vill men det är lite för tidigt för min del.

Åker med Turkish Airlines Ekonomi och det var bra skönt att gå till Business Check in med Star Alliance Gold status då det var gode lång kö till ekonomi check in!

20211203_074638.jpg 20211203_075458.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen