trekker
Medlem
Jag pratade med dem och det handlar om kundunderlag. De anser det inte värt att ha den öppen för endast ett par gäster största delen av veckan.Varför öppnar de inte den vanliga loungen? Fortfarande covid relaterat eller bygger de om?
Jag pratade med dem och det handlar om kundunderlag. De anser det inte värt att ha den öppen för endast ett par gäster största delen av veckan.Varför öppnar de inte den vanliga loungen? Fortfarande covid relaterat eller bygger de om?

Vart kommer du att bo?Va fan. Jag är på LX1249 och LX1956 till Barcelona idag![]()
Nya Hampton. Drar på kryssning så behövde bara något enkelt för natten.Vart kommer du att bo?
Vi ses hos morsan den 30eARN SAS loungen i dag är det @IPC_Mataveri som har vunnit att få resa med mig, vi skall åla LX1255 till ZRH och sedan skall vi till BCN med LX1954, givitvis skall vi besöka Tapas Baren ”Morsans” dels för att inmundiga hennes utbud samt boka bord till nästa månads Barcelona resa, tänk det är 23/månader senast vi var där.
Nästa veckas resa går till MAD och då har jag lottat ut hela tre medresenärer i den stora resenär yran som skall få resa med mig.
Det var ingen leverpastej i loungen i dag till @IPC_Mataveri stora sorg.
Visa bifogad bild 121551
Av nyfikenhet, hur lång tid tog det för dig att få dina beställningar? Var där igår kväll, och tyckte att det tog längre än någonsin tidigare att få serverat, trots att stället inte var överfullt. Inte för att de brukar vara blixtsnabba, men så här lång tid brukar det inte ta! Min beställning av ”huvudrätten” (inkl ett glas rött och en vatten) tog nära 30 min att få! Det fick till sist bli en ”walkout” på brownie och en rom som inte dykt upp på över 15 min, eftersom BA då hävdat ”gate open” i drygt 10 min på min flight. När man inte har incheckat bagage vet man ju aldrig hur länge de väntar…Hälsningar från Galleries First på Heathrow T5. Snart ett år sedan mitt senaste besök här.
Visa bifogad bild 121561 Visa bifogad bild 121562
Det gick hyfsat fort att få in mat och dryck. Skumpan kom in på 5 minuter och maten på 10 minuter. De glömde dock att leverera min Brownie men kan ha berott på att jag beställde den strax innan terassen stängde. Överlag så gillar jag konceptet att beställa via QR-kod.Av nyfikenhet, hur lång tid tog det för dig att få dina beställningar? Var där igår kväll, och tyckte att det tog längre än någonsin tidigare att få serverat, trots att stället inte var överfullt. Inte för att de brukar vara blixtsnabba, men så här lång tid brukar det inte ta! Min beställning av ”huvudrätten” (inkl ett glas rött och en vatten) tog nära 30 min att få! Det fick till sist bli en ”walkout” på brownie och en rom som inte dykt upp på över 15 min, eftersom BA då hävdat ”gate open” i drygt 10 min på min flight. När man inte har incheckat bagage vet man ju aldrig hur länge de väntar…Hade ärligt talat inget dåligt samvete över att jag övergav dem, såg en dryckesbeställning några minuter innan jag gick som verkade vara offer för samma fenomen.