Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arlanda SAS Guld, jag hat det stora nöjet att resa med @Susanne @IPC_Mataveri @Tommy till ZRH LX1255 för att sedan åka med WK246 det är en EDELWISS A340 till PMI där det väntar oss +38grader enligt SMHI
Nu har vi inmundigat en ohälsosam frukost med hemmagjord gurka från @IPC_Mataveri!

Lite skugga i bilden som även i mitt liv.
@rosenstam skulle aldrig ha publicerat en sådan bild.

00F2CBD8-7091-459A-95BB-43356BB22A5E.jpeg

Arlanda SAS Guld, jag hat det stora nöjet att resa med @Susanne @IPC_Mataveri @Tommy till ZRH LX1255 för att sedan åka med WK246 det är en EDELWISS A340 till PMI där det väntar oss +38grader enligt SMHI
Nu har vi inmundigat en ohälsosam frukost med hemmagjord gurka från @IPC_Mataveri!

Lite skugga i bilden som även i mitt liv.
@rosenstam skulle aldrig ha publicerat en sådan bild.

Visa bifogad bild 120388
Jag se fram emot fler bilder från Senator loungen ZRH samt från flyget [jag förutsätter den mellersta kabinen] till PMI.

Jag se fram emot fler bilder från Senator loungen ZRH samt från flyget [jag förutsätter den mellersta kabinen] till PMI.
Vi hann inte med loungen i ZRH den här gången men senaste 3 veckorna har det serverats mat läsk vatten vitt & rött vin samt bubbel ibland lång kö in i loungen
Och ja mitten delen på Edelweiss 340 är ju det självklara valet, ett av de få flyg man inte vill svänga vänster när man går ombord.

God förmiddag från SAS Gold ARN T5. Få besökare (tror det är mer personal, de stimmar och skojar lite), i stort sett vanliga morgonutbudet (inkl öl och vin).

Jag ska åka till VBY senare, kom tidigt till flygplatsen och försöker få lite jobb gjort.

Går till Pontus ca 11, jag kan gästa en person (erbjudandet från Lounge Meetings-tråden kvarstår då ingen nappat ännu).

God förmiddag från SAS Gold ARN T5. Få besökare (tror det är mer personal, de stimmar och skojar lite), i stort sett vanliga morgonutbudet (inkl öl och vin).

Jag ska åka till VBY senare, kom tidigt till flygplatsen och försöker få lite jobb gjort.

Går till Pontus ca 11, jag kan gästa en person (erbjudandet från Lounge Meetings-tråden kvarstår då ingen nappat ännu).
Lite mer folk nu, en kvart i elva, och nu har såväl bubbel som pastasallad och två soppor (gröna ärter resp hummersoppa (!)) kommit fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen