Hej från Aspire lounge på Zürich flygplats. Enda loungen som är öppen här, även Swiss hänvisar sina passagerare hit. I övrigt en extremt konstig känsla att gå genom hela våning 1 utan att se en enda människa.
Även jag besöker Aspire lounge på ZRH. Har inte sett ett ända passagerare ännu. Bara mycket personal. Det finns till och med bordsservice här på Aspire nu.
Oj det var längesen man var i en lounge, nästan så man glömt av hur man gör Men detta bjuds det i alla fall på hos SJ lounge i Stockholm! I övrigt väldigt glest med folk i loungen. Glad midsommar!
Hej från China Southern Pearl lounge inrikes på Shanghai-Pudong. Idag blir det ett nytt flygbolag för mig. China Southern i Business på en A330.
Jag ska till Sanya i en vecka.
Det är ju svårt att komma tillbaka in i Kina nu om man skulle lämna. Fin lounge iallafall men kunde inte se någon alkohol. Rätt gott med dumplings.
Jag fick en ny grön kod för Hainan och något annat som de fixade vid checkin.
De har sådan koll på folk här att det känns lite skrämmande.
Hej från Red Sun Bar Pullman Oceanview Hotel Executive Lounge i Sanya.
Den första hotell Executive loungen jag träffat på som faktiskt är öppen sedan mars.
Hälsningar från Arlanda det var fullt och negativt bemötande hos Pontus så jag sitter i Taco Bar i väntan på LH 2417 till MUC med @011430121 & @IPC_Mataveri