Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen lounge, kastade mig till Gate 45 terminal 8 på JFK, frågade om det fanns någon möjlighet att komma med AA2305 till SFO klockan 16:15 istället för avgången 18:00, det är 9 på väntelistan sa agenten, vi har bara 2 lediga platser i Busniness, men jag ger dig en av platserna efter som du är Emerald.
Tackade och tog emot.

Hälsningar från AirTransat Loungen i Cancun. Vi väntar på avgång med TK181 mot IST.
fe9ee9a38b5134904f9dccff9cab109e.jpg

Ingen lounge, kastade mig till Gate 45 terminal 8 på JFK, frågade om det fanns någon möjlighet att komma med AA2305 till SFO klockan 16:15 istället för avgången 18:00, det är 9 på väntelistan sa agenten, vi har bara 2 lediga platser i Busniness, men jag ger dig en av platserna efter som du är Emerald.
Tackade och tog emot.

Nu är det här OT i tråden men åter ett exempel på hur OneWorld Emerald ger mycket mer ”fördelar” jämfört med Star Gold. OT 2: helt onödigt av dig att dyka upp på SFO dagen efter jag har lämnat. OT 3: min lounge idag är Leos Lekland i Bromma. Här av något ställe borde det finnas ankor. Såg inga i FCL MUC i måndags, inga här hellre.

#endofOT

Nu är det här OT i tråden men åter ett exempel på hur OneWorld Emerald ger mycket mer ”fördelar” jämfört med Star Gold. OT 2: helt onödigt av dig att dyka upp på SFO dagen efter jag har lämnat. OT 3: min lounge idag är Leos Lekland i Bromma. Här av något ställe borde det finnas ankor. Såg inga i FCL MUC i måndags, inga här hellre.

#endofOT
#MerOT

OT 4: På Lekland och liknade här i UK serverar de ofta öl vilket gör det mer behagligt än att som på Leos sitta och dricka 10 koppar kaffe på en dag!

#EndOfMerOT

Hej från SAS Guld på OSL. Hann som tur i oturen fånga upp att min anslutning till BGO var canceled innan jag hann genom tullfiltret. Goda kycklingköttbullar inmundigade till middag utan trängsel. Nu BC fika!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen