Halvt obligatorisk burgare i Polaris lounge på O'Hare. Snart dags att bege sig mot Skandinavien...
mha321 Medlem 12 Januari 2020 #111 Halvt obligatorisk burgare i Polaris lounge på O'Hare. Snart dags att bege sig mot Skandinavien...
G Golfkillen Medlem 13 Januari 2020 #112 Måndag = guld-loungen på Kastrup = Barista och sen på det en CRJ-900 ner till Geneve.
Brandten Medlem 13 Januari 2020 #113 mha321 skrev: Halvt obligatorisk burgare i Polaris lounge på O'Hare. Snart dags att bege sig mot Skandinavien... Klicka för att utvidga... Ganska precis 24h efter mig ser jag. Trevlig resa hem.
mha321 skrev: Halvt obligatorisk burgare i Polaris lounge på O'Hare. Snart dags att bege sig mot Skandinavien... Klicka för att utvidga... Ganska precis 24h efter mig ser jag. Trevlig resa hem.
mha321 Medlem 13 Januari 2020 #114 Japp. Tackar - inte lika snabb som din men även vi var tidiga hem!
Andreas Ekman Medlem 13 Januari 2020 #115 Hej från SAS Guld ARN T5 Här har man lyckats med att misslyckas med koka broccolin. Knappt blansherad och översållad Kan gästa 2 till ca 15.20
Hej från SAS Guld ARN T5 Här har man lyckats med att misslyckas med koka broccolin. Knappt blansherad och översållad Kan gästa 2 till ca 15.20
Buffy Medlem 13 Januari 2020 #116 Hej från SAS business ARN T5, blir här när småtjejerna är med då det finns lekyta. Dock ingen GT för mig
Hej från SAS business ARN T5, blir här när småtjejerna är med då det finns lekyta. Dock ingen GT för mig
Andreas Ekman Medlem 14 Januari 2020 #117 Hej från Star Aliance i Paris CDG God mat och mycket fika Är man 193cm lång då är denna lounge lite obehagligt låg i takhöjd Vi kan gästa två till ca 18.30 Last edited: 14 Januari 2020
Hej från Star Aliance i Paris CDG God mat och mycket fika Är man 193cm lång då är denna lounge lite obehagligt låg i takhöjd Vi kan gästa två till ca 18.30
Johans00 Medlem 14 Januari 2020 #118 Slänger in ett hej från Turkish Airlines loungen på IST, finns massor av mat men fikautbudet lämnar lite att önska.
Slänger in ett hej från Turkish Airlines loungen på IST, finns massor av mat men fikautbudet lämnar lite att önska.
palmen Moderator 15 Januari 2020 #120 storbokstav skrev: God morgon från Pontus ARN T5. Klicka för att utvidga... Tar över efter dig nu ca 3h senare.
storbokstav skrev: God morgon från Pontus ARN T5. Klicka för att utvidga... Tar över efter dig nu ca 3h senare.