Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

J S

Medlem
Besökte nyligen Sala Leonardo på Linate. Tog ingen bild men måste säga att den var väldigt välsorterad och trevlig för att vara en PP-lounge.
 

Konto93

Medlem
Sala VIP Pau Casals BCN. Första gången jag är här sedan renoveringen. Samma fika/matutbud men fräschare möblering. Är här ca 4 tim till
 

GOTBound

Medlem
God middag från Lufthansa Business Gate K i München.

Första gången för mig och Mrs. GOTBound med AMEX Plat, inga som helst problem att betala för medföljande barn då AMEX Plat inte tillåter gästning.

Gate L loungen tog inte emot betalande gäster i förmiddags pga av hög belastning.

EK
 

rob74

Medlem
Hej från Kiruna!
Dags för årets första resa, en vecka ledigt nere i Göteborg!
Två renar traskade i lugnt mak utefter flygplatsvägen i motsatt körriktning...
SK1045 strax klar för boarding!
c64bfd594a7f002917e50fb3c097d1f3.jpg
 
Last edited:

Hachans

Medlem
Hälsningar från Qantasloungen i Auckland. Tråkig utsikt och när jag kom väldigt mycket folk. Men det lugnade sig snabbt efter tre rätt följande avgångar.

Första gången med Qantas för mig. Tyvärr så erbjuds inte amenitykits på dessa flyg men eftersom det är ett stort plan så ska jag fråga om det finns något i gömmorna, vem vet när man får åka Qantas igen.

Ska en sväng till Sydney. Mycket velande där kring bränderna men efter att ha lusläst varenda sida jag kan hitta i frågan så har jag bestämt mig för att åka ändå. Blir ju att hålla sig i Sydney dock och inte åka ut på utflykter i Bushen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen