Budgetresenär
Medlem
Singapore Airlines-loungen har bemannad bar och bättre "BC-fika" (=alkohol), men i övrigt gillar jag Eva Air-loungen bättre. Glöm inte bort att få massage i Thai Airways-spaet.Förslag på bästa loungen på Bangkok?
Singapore Airlines-loungen har bemannad bar och bättre "BC-fika" (=alkohol), men i övrigt gillar jag Eva Air-loungen bättre. Glöm inte bort att få massage i Thai Airways-spaet.Förslag på bästa loungen på Bangkok?
Har du publicerat din spännande itinerary någonstans eller blir det reserapport?Börjar året i Galleries First...
LHR-ARN med British Airways på plats 10A är inte direkt spännande enligt migHar du publicerat din spännande itinerary någonstans eller blir det reserapport?
Så det är inte starten på något liknande du gjorde i somras (?), den till Sydafrika via Hawaii?LHR-ARN med British Airways på plats 10A är inte direkt spännande enligt mig![]()
Nej, ska jobba imorgon bitti... Och resan i somras var till Barcelona via Hawaii och SydafrikaSå det är inte starten på något liknande du gjorde i somras (?), den till Sydafrika via Hawaii?
Dessutom snyggare leverans än baristan i Star Alliance loungen i Rom. Men smaken var det inget fel på.Baristan i Sas gold lounge i Köpenhamn levererar plikttroget denna första vardag 2020.
Visa bifogad bild 102721