Om det bara är under julavvecklingen, varför var det så i slutet på oktober i år? För jag antar att oktober inte hör till julen?Min gissning är att detta handlar bara om nu under julavvecklingen. SIN, HKG, JNB, GRU som är strategiska rutter avgår efter 22.00 så jag har svårt att se detta är permanent.
Om det bara är under julavvecklingen, varför var det så i slutet på oktober i år? För jag antar att oktober inte hör till julen?
Vad synd vi lämnar ZRH kl 9:30 med LH1185 till FRA och sen vidare till BOG så det får nog bli bara FCL A för vår del på Kloten.Ses vi på Kloten på lördag? Vi kommer befinnas oss i FCL E från 10.30
Årets sista loungebesök genomförs ’naturligtvis’ på fantastiska SAS ARN T4, nu 10 dagars paus från flygandet innan man är tillbaka här.
Precis så, senaste 10 åren av loungebesök avslutas med grand finale på T4. Firade med rödvin på kran.Så ditt sista minne av loungerna under hela 2010-talet kommer bli från SAS Arlanda T4... Undrar om loungen ens fattar vilken ära du är villig att ge den?![]()