Daniel Larsson
Medlem
Premiär för egen del på Senatorlounge A på Zürichs flygplats. Snart på väg hem till OSL med Helvetiska flygbolaget.Visa bifogad bild 86245
Åker dit i oktober,skulle du tror man hinner ta sig en jävel på en timme mellan flygen
Premiär för egen del på Senatorlounge A på Zürichs flygplats. Snart på väg hem till OSL med Helvetiska flygbolaget.Visa bifogad bild 86245
Det glamorösa livet med loungetillgång!Besöker @Agö favostället: "The Loft" i BrysselSkall bli spännande att se om A319 landar på BMA idag eller om det blir rundtur till ARN som mitt första besök.
Jag har låste mig inne i ett Skyperum där jag sitter på en liten pall och dricker en fredagsöl. Denna lounge alltså..
Det är iallafall en bättre öl än på ARN T4!Besöker @Agö favostället: "The Loft" i BrysselSkall bli spännande att se om A319 landar på BMA idag eller om det blir rundtur till ARN som mitt första besök.
Jag har låste mig inne i ett Skyperum där jag sitter på en liten pall och dricker en fredagsöl. Denna lounge alltså..
Hälsningar från Aspire loungen AMS 1trappa upp från gamla loungen och trevligare.
På väg till Stockholm via Zürich med LX725 tillsammans med @IPC_Mataveri
Tyvär för kort tid 30-50min byte, men tack gör inbjudan.När är ni i ZRH, hur lång tid har ni? Kan gästa till FCL E om ni har tid.