Snabb hälsning från ARN T5 guld. Idag var det premiär för mig som Stockholmsbo med att ha transfer på ARN med genomgående biljett, och det är knappast en flygplats som vinner pris för sin smidighet...
Latergram fråm Premium OSL Lounge i eftermiddags, än en gång är jag budbärare då det är Mrs. GOTBound som är på väg hem från släkt-besöket i Oslo.
Loungen var enligt Mrs. GOTBound värt ett besök, bra ambiance i loungen. Access genom AMEX Plat.
Emirates business class lounge B-Gates. Första gången jag testar och tycket ändå det är en trevlig lounge. Den är dock ganska stor så man tappar bort sig nästan. Moët och Voss-vatten serveras vilket är plus i kanten.
Emirates business class lounge B-Gates. Första gången jag testar och tycket ändå det är en trevlig lounge. Den är dock ganska stor så man tappar bort sig nästan. Moët och Voss-vatten serveras vilket är plus i kanten.
EDIT: Jag har promenerat runt i loungen nu och den är riktigt stor! Jag har även hittat en perfekt BC-höra för fika, Moëtbaren (serveras 4 olika sorter). Den ligger dessutom lite gömd så det är riktigt lugnt här, speciellt jämfört med andra delar.