Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rapportera gärna om dom serverade Coca Cola eller Pepsi :)
Cola Zero, kabinchefen säger att jag skall dricka vatten i stället, just nu öve Warsawa återkommer om info om resan. Biffen var perfekt rosa och perfekt rökt mos till, tråkigt bara att resa ensam
Nu kom en av värdinnorna och berättad att hon har har jobbat 23 år på Singapore Airlins , jag undrade naturligt vis om det hade banarbete på den tiden, hon startade fick en mjuk klapp på min kind men hon vägrar kalla mig Peter, det är emot företagets regler.
Tråkigt att inte uppleva denna flygning med mina BC vänner.
Nu måste jag erkänna en sak, jag sitter i pyjamas för första gången ombord, jag är uppvuxen under den fria tiden sover alltid naken till omvignigens stora chock, naturligtvis inte ombord på flyg men hemma, men skall försöka ta mig en lite tupplur.
Nu vill de servera mer Cola Zero.

0e06ba33c18e47e67546f9297a445c5b.jpg

Avslutar USA resan med ett par timmar i Senatorloungen på IAD.

Cola Zero, kabinchefen säger att jag skall dricka vatten i stället, just nu öve Warsawa återkommer om info om resan. Biffen var perfekt rosa och perfekt rökt mos till, tråkigt bara att resa ensam
Nu kom en av värdinnorna och berättad att hon har har jobbat 23 år på Singapore Airlins , jag undrade naturligt vis om det hade banarbete på den tiden, hon startade fick en mjuk klapp på min kind men hon vägrar kalla mig Peter, det är emot företagets regler.
Tråkigt att inte uppleva denna flygning med mina BC vänner.
Nu måste jag erkänna en sak, jag sitter i pyjamas för första gången ombord, jag är uppvuxen under den fria tiden sover alltid naken till omvignigens stora chock, naturligtvis inte ombord på flyg men hemma, men skall försöka ta mig en lite tupplur.
Nu vill de servera mer Cola Zero.
@011430121 <3

Hälsningar från Amex Centurion Lounge MEX terminal 1 (inrikes). Det finns tre(!) Amexlounger här och konceptet kan vara lite förvirrande. Allt är bordsservering och som Platinum får man ett litet kort som berättigar till fri servering men jag ser andra här som betalar. Hursomhelst bra margaritas...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen