Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
VNs Lotus Lounge Saigon T1 (domestic). Rar lounge, gode stole, gode udsigt over startbanerne og masser af fly der taxier rundt. Har 5 timer her før A321 maskinen letter til Hue. Varm mad og kolde øl (3 mærker: 333, Saigon Special, og Sagota). Maden er ikke noget at hænge i granen, vinene er udrikkelige. Men juiceudvalget er imponenerende...Man kan koebe sig ind i loungen for 350,000 VND

Jag kom också till SAS guld på Arn. Var sitter du?
Hej hej Från SAS guld på ARN, helgens resa går till Champagne men det vet inte min fru om. Hon tror att vi ska till Paris, vilket hon inte visste från början helker, men dum som jag var la jag in hennes EB-nummer och hon fick några mejl om resan. I champagne möter vi några vänner som hon inte heller vet kommer.

Ingen lounge men hittade till Mikkeller Bar i Köpenhamn, mycket trevligt ställe med god öl :)
Visa bifogad bild 88722
Köpte samma som takeaway i fredags.

Kör lite longehopping på CPH innan SK410 tillbaka till ARN. Börjar på Atelier :)
Loungehopping på Kastrup, är det när man efter att ha druckit en öl hos Mikkeller byter till en annan sida i baren och tar en till öl, tills man suttit på alla 3 sidor samt vid något av borden?

Hola från AGP, Sala VIP. Har nog bara varit här under morgon/förmiddag tidigare, såhär dags är det rätt okej varm mat, nån biffgryta med tomat, nån slags pastalåda, nåt med kikärter/bönor. I övrigt potatistårta, söta bakverk och snacks.

1B1DA6C1-FC45-4271-9D2A-DB949C35F38D.jpeg
A830AC7B-922D-4FF4-B41C-875EFCF38895.jpeg
9B80DA2D-2B51-4983-B9D9-CA15F999A311.jpeg

Familjen med idag så blev nedanvåningen i CPH. Kanske skulle gå hit oftare...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen