Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS Guld lounge på Kastrup.
Nu blir det Shanghai i ekonomiklass :eek:

Första gången på länge jag varit beroende av andra för att boka min biljett.
Har en flexibel biljett i E klass med SAS men den gick ändå inte att ändra gratis pga resebyrå.
Fullbokat till Shanghai idag så någon diamant uppgradering kom inte.
Jag fick checka in 3 väskor iallafall.

Espresso macchiato med Remy Martin VSOP är ju rätt ok.:)
8D28755F-B00D-490B-8049-74FAC30DDFA8.jpeg

Lugnt och gott om platser i LH loungen nere i källaren men det känns som ingen rört maten på dagar. Ofräscht och inte likt LH. Blev ett glas rött o nötter vi får ju mat på planet.

Fick ni arrival service? Vi tackade nej förra söndagen då vi tänkte hänga i E
Jepp, en svart Mercedes hämtade oss vid planet. Tjejen som körde oss sa att de oftast brukar köra First pax till A. Faktumet var att vår A330 från PEK kom till gate E34 och vi hade sålunda inte behövt någon transport till A. Dessutom blev vi lustigt nog inlåsta i bilen. Tjejen som var chaufför kunde inte låsa upp dörrarna Som tur är kom hjälp rätt så omgående och kunde instruera chauffören hur dörrarna kunde låsas upp. Nu i vi i varje fall i E loungen och fått uppleva den berömda tunneln två gånger! Först ska vi vila och sedan avnjuta en middag innan LX1272 tar till CPH. Otroligt fin service överallt! Vi är imponerade av Swiss bemötande och vänlighet.

Här är utsikten från vårt vilorum.
0caf9a4a52f7a8f1e87b7f50745e1258.jpg

Last edited:
Jepp, en svart Mercedes hämtade oss vid planet. Tjejen som körde oss sa att de oftast brukar köra First pax till A. Faktumet var att vår A330 från PEK kom till gate E34 och vi hade sålunda inte behövt någon transport till A. Dessutom blev vi lustigt nog inlåsta i bilen. Tjejen som var chaufför kunde inte låsa upp dörrarna Som tur är kom hjälp rätt så omgående och kunde instruera chauffören hur dörrarna kunde låsas upp. Nu i vi i varje fall i E loungen och fått uppleva den berömda tunneln två gånger! Först ska vi vila och sedan avnjuta en middag innan LX1272 tar till CPH. Otroligt fin service överallt! Vi är imponerade av Swiss bemötande och vänlighet.

Här är utsikten från vårt vilorum.
0caf9a4a52f7a8f1e87b7f50745e1258.jpg

Vilorummen är verkligen grymma! Räddade oss förra söndagen. Hela familjen tog en rejäl tuppis i 90min i sängen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen