Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Thai First Class Lounge BKK på väg till Frankfurt
08718BE0-1B35-454D-9640-62E0F2DE8613.jpeg

Pontus Arlanda Terminal 5. Träffade på min gamla chef här, en av de få HON samt Centurion kortinnehavare jag känner. Helt tydligt att den trevliga kvinnan från Gävle som rattar här hade bra koll på honom ;)

Veckan bjuder på flykt från minus 16 på Arlanda med Zurich nu, sen tre dagar i Barcelona.

Tillbaka på Arlanda om någon är här och vill gästas till Guldloungen alt kan gästa till Pontus. Mitt flyg går kl1640.

Swiss Senator A Zurich. Funderade på att ta tåget ut till E idag, men det kostar 20-25min t/r jag inte har idag. Inväntar LX1956 till BCN där det kommer vara ganska kaotiskt för mig närmaste dagar med total strejk blant taxiåkarna. Fick boka en dyr Blackline nu till hotellet då jag inte har tid med detta ikväll :eek: Skall kolla med spårvagnen utanför Hilton hur jag tar mig dit jag behöver åka under veckan. Strejken handlar till stor del om Uber som inte verkar köra för tillfälle.

Förstår vad alla har menat när de sagt att Aviancas lounge i Miami är överfull och brötig. Nyss var det en person som drog igång julmusik. Snart SK954 mot Köpenhamn :)

Intressant nog har Lufthansagruppen avtal med LATAM i Miami för Business och First. Inget överväldigande det hellre men bättre.

• Gilla
Reactions: doc
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen