Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mr Planning

Medlem
Världens bästa *Alliance lounge, vilken annan lounge finns det en karta över :cool:
Vilken annan lounge behöver en 15 min Youtube video?

Utbudet, dom varierande delarna, maten, man kan till o med "fika" här :rolleyes:
20190723_172043.jpg
20190723_163143.jpg
20190723_163615.jpg
20190723_164858.jpg


Istanbul ;)
 
En loungefråga. Vi anländer till Changi på morgonen och har ca 7 timmar innan avresa. Både ankomst och avresa är i business med Singapore. Vi kommer ha en kort nattflygning tidigare och undrar således om det finns sovrum i någon lounge, eller om man kan betala för ett tillfälligt sovrum. Undrar också om det finns duschar i loungerna och således vilka. tack.
 

DanielKif

Medlem
En loungefråga. Vi anländer till Changi på morgonen och har ca 7 timmar innan avresa. Både ankomst och avresa är i business med Singapore. Vi kommer ha en kort nattflygning tidigare och undrar således om det finns sovrum i någon lounge, eller om man kan betala för ett tillfälligt sovrum. Undrar också om det finns duschar i loungerna och således vilka. tack.
Det finns duschar i Silverkris loungerna.
Vilorum har jag dålig koll på. Tror inte det.
Jag skulle rekommendera att ni tar tunnelbanan in till stan och njuter lite av den istället. Ni hinner se mycket. Ev handbagage kan ni lämna in i en baggagehantering i er avgångsterminal.
 

jumbooze

Medlem
En loungefråga. Vi anländer till Changi på morgonen och har ca 7 timmar innan avresa. Både ankomst och avresa är i business med Singapore. Vi kommer ha en kort nattflygning tidigare och undrar således om det finns sovrum i någon lounge, eller om man kan betala för ett tillfälligt sovrum. Undrar också om det finns duschar i loungerna och således vilka. tack.
Inte i loungen vad jag sett men det finns transithotels på Changi för några timmars sömn
 

Taggen

Medlem
En loungefråga. Vi anländer till Changi på morgonen och har ca 7 timmar innan avresa. Både ankomst och avresa är i business med Singapore. Vi kommer ha en kort nattflygning tidigare och undrar således om det finns sovrum i någon lounge, eller om man kan betala för ett tillfälligt sovrum. Undrar också om det finns duschar i loungerna och således vilka. tack.

Terminal 1:
www.myaerotel.com

Terminal 2 och 3:
Harilela Hospitality

I ditt fall hade jag bokat ett 6-timmars block. Ett tips är att förboka och inte hoppas på att något är ledigt. Kan inte rekommendera SilverKris-loungen för vila då det är rätt mycket folk där större delen av dygnet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen