Hälsning från TG-loungen i BKK C-fingret är på väg till DPS med TG431.
Ricci Medlem 19 Juli 2019 #1 091 Hälsning från TG-loungen i BKK C-fingret är på väg till DPS med TG431.
J Johnnyboy Medlem 19 Juli 2019 #1 092 På Kastrup där kön till check in hos SAS sträckte sig nästan in i terminal 2.
J Johnnyboy Medlem 19 Juli 2019 #1 093 Johnnyboy skrev: På Kastrup där kön till check in hos SAS sträckte sig nästan in i terminal 2. Klicka för att utvidga... Och så var vi äntligen på plats i munchen. Dessutom blev det en liten bilfärd till FCL
Johnnyboy skrev: På Kastrup där kön till check in hos SAS sträckte sig nästan in i terminal 2. Klicka för att utvidga... Och så var vi äntligen på plats i munchen. Dessutom blev det en liten bilfärd till FCL
011430121 Medlem 19 Juli 2019 #1 094 ARN T5 SAS Guldloungen på väg med @Susanne och @Tommy till MRS och SK2963 med besättning har förmånen att flyga oss. Blomkålssoppa serveras i loungen
ARN T5 SAS Guldloungen på väg med @Susanne och @Tommy till MRS och SK2963 med besättning har förmånen att flyga oss. Blomkålssoppa serveras i loungen
DanielKif Medlem 20 Juli 2019 #1 097 Hej från Star Alliances loungen i Paris. Hela övervåningen tom och hela undervåningen är proppfull
doc Medlem 20 Juli 2019 #1 099 Hälsar från Menzies Aurora på Arlanda T2. Jag åker till Umeå via London och Madrid. Har trevligt sällskap av @xmit.
Hälsar från Menzies Aurora på Arlanda T2. Jag åker till Umeå via London och Madrid. Har trevligt sällskap av @xmit.
doc Medlem 20 Juli 2019 #1 100 Nu är jag ett steg ”närmare” Umeå. Hälsar från Galleries First LHR T5. Skål och fortsatt trevlig lördag!
Nu är jag ett steg ”närmare” Umeå. Hälsar från Galleries First LHR T5. Skål och fortsatt trevlig lördag!